úterý 17. června 2014

ETA vol.3 aneb jak Zebra plany znovu zmenila

Jak vite, jsem domluvena s Krtkem, ze me vezme do Australie na klokany. Krtek je prazska kamaradka Martina, se kterou jsem v rijnu 2008 absolvovala stoparsky vylet do Turecka (viz. foto z Efesu).

Co se soucasnosti tyce, mely jsme vyrazit ted v cervnu do Australie a jen kratce spolecne pocestovat, abych v pulce srpna chytla sve zpatecni letadlo z Aucklandu, preletla velkou louzi a vratila se na rodnou hroudu.

Plan to byl hezky, ovsem pouze do momentu, nez prisel tenhle email od Krtka: "Čus zebroň,
helej vydrž!! Nejradši bych taky už odsuď zmizla, ale teď stejně musím chodit po dovolené na Kanárech aspoň 4 týdny do práce a tys taky psala, žes bez peněz, tak to by se v předražené Austrálii blbě cestovalo!! Helej, a nechceš si přeci jen nechat propadnout tu letenku pak...??:-) Jela bych zas na půl roku cestovat, po 3 mesicích v Austrálii, asi 3 mesice v Asii nebo na Zejlandu, ale nechce se mi shánět dalšího spolucestovatele, je to hrozně vyčerpávající!! Navíc fakt potřebuju někoho s narkolepsií, připadá mi, že v dnešním světě jsou všichni moc přeorganizovaný a já potřebuju někoho na pohodu, kdo moc věci neřeší, nebo jen ty důležitý.....a co si tak pamatuju, tak ze zebroněm to bylo ideál!! krtek
P.S. Ale nezpichňuj:-)"

Takovemu navrhu jsem samozrejme nedokazala odolat, takze v nasledujicich tydnech me ceka presun pravdepodobne nejdrive do Asie a nasledne do Australie, nebo obracene, zalezi na cene letenek. Doufam, ze sepsanim a publikovanim jsem to nezakrikla.

Estimated Time od Arrival (ETA) vol.3: podzim az Vanoce 2014.

8 komentářů:

  1. hlavně si včas kup letenku do Asie či Austrálie, chceš-li ušetřit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na toto nemám komentář, mám pocit, že to není normální. m

    OdpovědětVymazat
  3. obecně jsou levnější letenky z Austrálie, tak bych doporučovala letět tam odtaď, pokud budete cestovat nejdřív po klokaní zemi, tak pak by pro vás mohla být Asie balzám. ale jde o to, jestli vám na ni vůbec zbudou prachy. Austrálie je ještě dražší než Zéland a abys po Zélandu nebyla překvapená, že to zas není tak nádherná země, jak si většinou evropani myslí:-)) ale tím zas nechci říct, že nic zajímavého tam není. Třeba sailing po Whitesundays je super, Great barier reef, Kakadu national park i Alice springs mají něco do sebe:-) ale za pořádnej ranec. Jinak je dobrý sledovat letenky místních aerolinek (třeba virginblue) mívají dobrý časově omezený akce, kdy letenka ze Sydney do Melbourne vyjde třeba na 30 doláčů:-) Každopádně ať pojedeš kamkoli tak si to užij:-) A pokud bys tou Asii myslela třeba Filipíny, tak to s Fandou víc než vřele doporučujeme, naopak nedoporučujeme Fiji (ano vím, nejde o Asii, ale je celkem cestou z NZ do Aussi) kdybys chtěla nějaký info, tipy ... Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, cau Elisko, diky za tipy, kdyztak se ozvu... A gratuluju :)

      Vymazat
  4. Já ti to přeju Zebro :-D
    Předsedkyně

    OdpovědětVymazat
  5. Cau Predsedkyne, no, dik, hned je mi lip, kdyz mam pozehnani od samotne Predsedkyne :) Doufam, ze se mas dobre!

    OdpovědětVymazat