pátek 6. června 2014

Inland Revenue

Vcera jsem zdrhla z prace uz po obede, abych zasla na Inland Revenue, coz je neco jako novozelandsky financak. Kazdy pracujici si muze zazadat o vraceni casti dani a par stovek se mi urcite bude hodit. Vcerejsek jsem vybrala proto, ze Petr s Lenkou vyhrozovali, ze termin pro lonsky rok je pouze do 7. cervna, takze jsem se rozhodla vec neodkladat az uplne na posledni chvili a vyrazila uz 6.

Na urade me navigovala mila ostraha a od prislusneho (taktez mileho) urednika jsem se dozvedela, ze tento tyden poslednim terminem rozhodne neni. Pry se da zazadat i roky zpetne. Navrhl mi papirovou a online moznost. Spolecne jsme tedy aktivovali muj IRD ucet a az se za par dni zaktualizuje, muzu si vraceni dani zazadat sama online. Nepredpokladam, ze to sama zvladnu, nesnasim lejstra, kazdopadne celou proceduru asi odlozim az do meho odjezdu a vyridim to pak sakum prdum, prece to nebudu vyplnovat dvakrat.

Žádné komentáře:

Okomentovat