pátek 23. ledna 2015

Vceli farma

Jsem ted pomocna sila na... vceli farme! Rano jsem v duchu trochu reptala na nepohodlnou matraci v moji ubykaci, na osklive hrnky v nasi separovane snidanove kuchyni, ze mi kocka nevrni u nohou a tak dale. Psaly jsme si s Cherie a pry jsem pristich ctyricet let v Bluffu kdykoliv vitana. Hezke.

Rychle jsem ovsem zmenila nazor, kdyz jsem misto planovaneho zahradniceni vyrazila s Carnem na asi dvacet minut vzdalenou farmu, kde mel ovci farmar problem s rojem divokych vcel, ktery se mu usadil ve stare kulne. Na miste jsme bohuzel zjistili, ze vcely jsou zalezle v ruznych skvirach pod stresnimi tramy, kde jsme je nemeli sanci sebrat. Museli jsme je tedy zabit aplikovanim smrticiho prasku. Smutne.

Po neuspesne misi me Carne vzal do sve matci lihne. Trochu jsem vyvalila oci, kdyz mi rikal, ze kralovna, jejiz vajicka jsou vhodna pro pestovani dalsich matek, stoji $2000. Za tuhle cenu koupite ojete auto.

Otevreli jsme par ulu a hledali matky, protoze jsme je potrebovali dostat do nejspodnejsich casti ulu. Senzace. Za celou svou vcelarskou karieru jsem nevidela matku. Jako mala jsem vzdycky skemrala, aby mi ji tata v ule nasel, ale vzdycky to zakecal, abychom nemuseli cely ul rozebirat. A dnes jsem jich videla hned pet a jedna z nich byla TA matka. Carne mi vysvetloval cely proces a ukazal mi specialni plasty s komurkami pro matky. Bajecny. Ozivila jsem si vsechny uz zname podrobnosti: jak se poznaji trubci a trubcina, ze delnice i matka se lihnou ze stejnych vajicek, matka vyroste jen diky tomu, ze ji delnice krmi materi kasickou a podobne.

Odpoledne jsme staveli stan pro tri Nemce, kteri maji dorazit zitra. Jane se snazi maskovat, jak je otravena z faktu, ze bude varit pro tolik lidi.

S4 je nove ulepeny od vosku. Myslim, ze ten telefon me musi nenavidet.

Žádné komentáře:

Okomentovat