čtvrtek 6. února 2014

Drby

Dave konecne dostal rozum a s Morgan se rozesli. To je dobra zprava pro Dava, ovsem ne pro Columbus. Ano, Morgan se nastehovala k nam. Uz po dvou minutach v mistnosti zacala presouvat jednu z paland (takze Anglicanka ted uz nikdy nevynda svoji krosnu, kterou mela na druhe strane), asi hodinu cistila a dezinfikovala svuj suplik a dalsi dve prebirala sve veci v krabicich (ma specialni krabici na spodni pradlo, na boty, na tricka, ...). Myslim, ze ma obscedantne-kompulzivni poruchu, nebo minimalne nabeh na ni. Bude to legrace. Zadny ctyrluzak bohuzel volny neni a ja musim zustat v praci aspon do konce unora, abych si pak mohla dovolit bezstarostne vyletovani po Jizaku. Jak by rekla ma byvala kolegyne Lenka Fojtikova: moje nervy.

4 komentáře:

  1. Proč Dan chodil s ženou s kompulzivní poruchou? A co se děje dále v hostelu? Kdo s kým proti komu - láska, romance, vražda...jak zní znělka jednoho seriálu na ČT1 v tuto chvíli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To prave nikdo nechape, proc Dave chodil s Morgan! Je vseobecne nenavidena a Dave je sympaticky podivin o obcasnymi zachvaty vzteku. K vrazde se zatim neschyluje, romance nuda :)

      Vymazat
    2. Já jsem na Zélandu? :)

      Vymazat
    3. Ty mas snad k doktorce jeste Morgan?! Pockej, ty to schytas! (Tento pribeh je ze Zelandu a jakakoliv podobnost s ceskymi postavami ci udalostmi je ciste nahodna) :)

      Vymazat