pondělí 10. února 2014

Lijavec

V sobotu prselo s mikroprestavkami cely den, v nedeli doslo k zlepseni a proprselo jen asi trictvrte dne, dnes pres den opet prehanky a zitra to nema byt lepsi. Tento zpusob leta zda se mi ponekud nestastnym. Do prace jsme ale dorazili, ackoliv jsme skoncili uz po obede. Divky byly mokre a promrzle a baly se rymicky, chripky, bolesti v krku a hlavne zanetu mocaku. Mam to ale team. Jesteze jsem lina a nejsem chamtiva a tudiz mi nevadilo skoncit driv.

Po dlouhe dobe jsem sla tri dny po sobe behat a v tu ranu mi to doslo. Zatim to sice neni moc znat, ale prvni zloutnouci a spadane listi je neklamnym signalem, ze mame pomalu na krku podzim. To destive pocasi poslednich dnu nas ma asi uvest do situace.

Jesteze se clovek muze tesit na dobrou veceri. Dnes jsme si posmakli na vybornych italskych lasagnich. Zitra opet varim ja, jelikoz Holandane cekaji na vyplatu a potrebovali se prohodit a ja jsem mekkosrdcata. Musim tedy zitra pri thinningu vymyslet nejake to menu.

3 komentáře:

  1. Tak honem na Jih, tam přeskakují podzim a začíná rovnou zima :)

    OdpovědětVymazat
  2. a u nás už pomalu přijde jaro!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ja vim, do konce unora asi tady, a pak se musim vykopat :)

    OdpovědětVymazat