pátek 25. října 2013

Postrehy

Jestli si na neco nezvyknu, je to to silene jezdeni vlevo. Stale se automaticky rozhlizim doleva, doprava to proste po devetadvaceti letech nejde. Je to jako reflex. Ale zatim me nic neprejelo, dokonce se ani nestava, ze by na me nekdo troubil, takze snad vse v poradku.

Dnes pri behani (vykopala jsem se po velmi dlouhe dobe) me pobavil kolozuby Maor. Pribihala jsem k upravenemu domu s peclive strizenym travnikem a spoustou zahonku s kvetinami a do oci me prastil pan s kytici, ktery probiral ruze. Nevypadal jako majitel, takze jsem si rikala: Aha, kolemjdouci si potrebuje vyzehlit problemy doma. Kdyz jsem probihala kolem nej (trochu jsem zirala, priznavam), s usmevem se na me otocil a rekl: "Ano, ja tady kradu." Takze jsem se take usmala, spiklenecky na nej mrkla a odvetila: "Proc ne."

Pred chvili probehla schuzka ohledne zitrejsiho vyletu. Trochu to zavanelo jedlickarnou. Vlastne se projednalo jen co se koupilo k jidlu a piti, kdo ma spacak a v kolik se odjizdi. Vic vlastne nepotrebujeme.

Zitra tedy nebude blog, tak ne aby vas nekoho napadlo, ze me prejelo auto, nebo zabili zli indicti pristehovalci!

3 komentáře:

  1. Zebrus, diky za zprijemneni cia patku. taky jsem byla behat v tydnu, a taky po velmi dlouhe dobe!:) moninec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky jsi potkala pana, co kradl?:-)

      Vymazat
    2. vubec ne, tihle panove jsou tady nenapadni ;)

      Vymazat