neděle 20. října 2013

Thinning II.

Tak si predstavte, ze jsem nasla praci. Na ulici. Tedy ne na ulici jako na ulici. Vcera, kdyz jsem surfovala na svem oblibenem blogspotu na ulici, me oslovil typek z Bollywoodu, coz je indicka restaurace hned vedle Rotten Apple, s tim, jestli nehledam praci. Pry ma kamarada, co shani nekoho na farmarskou praci a ja vypadam fit. Haha. Mel me videt o dva dny drive. Byla jsem trochu ostrazita, protoze jedno z pravidel na Zelande zni: neverit Indum. Kamaradovi jsem kazdopadne napsala, obratem mi zavolal a hned jsme se domluvili na pracovni nedeli a sraz rano v 6 (trochu neprijemna doba, kdyz jsem se v sobotu zucastnila leaving/welcome party). Moje ostrazitost jeste vzrostla. Jak by rekl Adam, rozsvitila se mi kontrolka. Nastesti to byl plany poplach. Rano me se ctvrthodinovym zpozdenim vyzvedla stribrna toyota a v ni tri Indove (dva v turbanech) a jedna Indka. 

Prace samotna je v pohode. Jde o thinning merunek. V thinningu jsem se potrenovala uz u Jense, takze na kripl karu to po dnesku jeste nevypada.

3 komentáře:

  1. Já bych tu kontrolku měla pořád zapnutou, protože nevěř moc neznámým lidem. m+

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom pripade jsem ale mela zustat doma aneb tebe ten rasismus jeste nepresel?;)

      Vymazat