čtvrtek 11. prosince 2014

Po vlastni ose

Saki vcera odjela za lepsimi vlnami do Taranaki a my se s Krtkem zabydlely v dome na kopci. Ze zacatku mi vadilo, ze nebydlime u hlavniho domu, ale ted jsem rada. Jsme tu krasne zastrcene, coz mi vyhovuje.
A dnes odjel i Krtek. Po pocatecnich vyhradach se tu zalibilo i jemu, ale Rob rikal, ze praci pro dva lidi ted pred Vanoci nema. Na druhou stranu mi prijde, ze nejaka cinnost na tomhle obrim pozemku se najde vzdycky. Spis jsme se shodly, ze Robovi proste nesedla.
Mam vycitky, ze Krtka opoustim, ze jsem se na nej vybodla. Ted za posledni dva dny jsme si na sebe zase tak nejak kostrbate zvykly a zacinala to byt pohoda, ne jako stekani na letisti. Ale na druhou stranu jsem rada a pripada mi, ze nam samotnym bude lip.
Jak uz jsem zminila, je to tu obri. Hlavni dum ma dve patra a hraje si (celkem uspesne) na panske sidlo (starozitny nabytek je vkusne skloubeny s modernou), neco je vsak prestrelene, napriklad v prijimaci hale s obrim zrcadlem v obrim ramu a cervenym sofa mi chybi uz jen obraz s Ruprechtem, nechybi pocetny vozovy park prevazne land roveru, bazen a lazen, 'zamecky pan' leta na obchodni schuzky do Gisborne malou dvoumistnou helikopterou a tak. Kdyby tu byla rovinka vhodna na tenisovy kurt, urcite by nechybel.
Rob je cca padesatilety pan, ktery sam sebe celkem vystizne nazyva Gandalf (jenl vlasy ma strizene kratce a oholen je hladce). Ma zenu a ctyri deti, vsichni vsak ziji mimo Coromandel. Zena v Tauranze, deti v Londyne, v Dunedinu a jeste nekde, tusim. Po pozemcich se mu prohani dve stada krav - klasicke jerseys a jeste skotska odruda highlands (je Skot) - rohate, srstnate potvory budici respekt. Ackoliv je clenem whiskey clubu a dalsiho high society clubu ve Whangamata, celkem jsem si ho oblibila.
Hillbrook take slouzi jako ubytovani pro turisty. Jedna chata je primo u hlavniho domu a druha slusny kus cesty dal po soukrome ceste s vyhledem na plaz. Je husta! Vkusne zarizeny jednoduchy interier s dvojluzkem ci oddelenymi palandami nema chybu. Muzete si dat treba vanu a kochat se pritom oceanem. Pokud sem clovek prijede s protejskem, ceka je romantika jako prase.

2 komentáře: