úterý 2. prosince 2014

Strasidlo do zeli

Cas v Marlu utika primo bleskove, prijde mi, ze je to tak dva dny, co prijela Anja a pritom uz to zitra bude tyden.

Prace je opet na pohodu. Vcera jsme sekaly travu (zvlastne na zahradnim trakturku to byla fakt 'drina') a dnes presazovaly kytky a hlavne vyrabely strasaka. Nakonec se vcelku povedl. Pojmenovali jsme ho klasicky podle klasickeho outfitu - Joe. Cely den jsem si pri kazdem pohledem na zahradu myslela, ze tam stoji nekdo cizi a i Debra se sverila, ze ma stejny problem. Zmateny byl evidentne i sousedovic pes, ktery uprene sledoval Joea a zurive stekal, coz nikdy predtim nedelal.

Vcera jsem take varila cmundu, slo o zvlaste vydarenou davku, protoze na zahradce jsem krome petrzele a snitliku objevila i cerstvou majoranku. Stravnici vypadali, ze si pomlaskavaji a Debra s Anjou dokonce vynechaly dezert, takze slo o vetsi sukces nez naposledy u Bradleyho.

3 komentáře:

  1. vizualne bych klidne rekla, ze to je Tva segra, Zebrus:) M.

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, Němka :) Jinak Joe je jak aboriginec ze Zélandu...

    OdpovědětVymazat
  3. Mam jednu sestru a dve dalsi jsme adoptovaly, takze staci :) Muzi, aboriginskyho kiwaka jsem jeste nevidela! :)

    OdpovědětVymazat