úterý 24. září 2013

Day off

Dest nakonec prisel az nekdy ve tri. Zas se ochladilo. Pruda. To zas budu muset v noci zapinat topeni na tajnaka, protoze holky pak reptaji, ze je tu dusno. Zitra ma prset cely den a k tomu pry bude ficet hrozny vichr. Nevim, jestli z hor. Vypada to tedy na dalsi day off.

Mary planuje ozdravnou kuru s lichorerisnici, protoze ostropestrec v zasobach stale schazi. Navic se ji zalibil napad vsazet se misto o stovku ci korunu o vyherni losy. Trochu se obavam, co z toho vzejde.

S Rudym (zitra odjizdi) jsme pekli strudl. Sice jen nudny z listoveho testa, ale presto pet lidi nezvladlo ohlidat troubu a pripekl se. Inu, stane se. Priste bychom se i pres lehky nezdar meli hecnout k tomu opravdovemu. Navic jsem zjistila prekvapivou vec, Francouzi, Nemci a dokonce ani Slovak neznaji ceske jednohlave karty na marias. Zrejme to neni vyvozni artikl. Zatim.

Jinak mam dobrou zpravu pro komentovanichtive. Konecne se mi podarilo pohrat si s nastavenim a komentare mohou od ted pridavat i neregistrovani ctenari. Omlouvam se tedy vsem, kteri se registrovali (ne registrovali), ale rozhodne to nebyla zbytecna obet! Minimalne ja vasi snahu velmi ocenuji!

13 komentářů:

  1. už aby bylo DAY ON :- ))

    OdpovědětVymazat
  2. No výborně,konečně nebude vadit,když zapomenu heslo.Malfoy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-DD Jen jestli se za tebe nekdo nevydava, to by mohl rict kazdy;)

      Vymazat
    2. Přesně ..protože Malf jsem já .. :-D muheehe

      Vymazat
  3. huráá, já budu ták komentovat :D (jo, byla jsem ten liny ctenar..) mrazík:)

    OdpovědětVymazat
  4. No děkuji Zebre,že dala Ivete návod:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prinejhorsim anonymy zase zatrhnu:-) Jinak Iveto! Blizi se zima! Hlavne v zadnem pripade neolizuj zelezne zabradli! :-)

      Vymazat
    2. kruci jak poznáš že jsem to byla já Jano :- / ..byla ale o to nejde :- D .. zábradlí klidně olizovat můžu páč zatím ještě nemrzne :- D

      Vymazat
  5. Tak a můžu komentovat i já :-) Předseda.

    OdpovědětVymazat
  6. Zebro, takže už můžu komentovat i já, co se byla líná registrovat :-) :-) :-) Děkuju!!!!!

    OdpovědětVymazat