čtvrtek 12. září 2013

Tri tydny na dne zemekoule

Dnesek s kiwi byl celkem prijemny. V noci totiz prselo a dopoledne to hrozilo, takze jsme na galeje nastoupili az v jednu odpoledne. Predchazelo tomu ale samozrejme to, ze vsichni z nasi kiwi party vstali normalne a teprve, kdyz se melo odjizdet, zjistili jsme, ze chybi Michal (Slovak, v praci je k nezastaveni a ma rad mrkev). Jako jediny totiz obdrzel sms o odkladu a domnival se, ze jsme se situaci taktez obeznameni. Inu, nebyli jsme.

Jinak si velmi uzivame bydleni v Columbovi. Predevsim ja. Ve Vespuccim spala Janca nahore a ja s Mary dole. Palanda nebyla uplne bytelna, a tak se stavalo, ze jednou mi spadlo prkno na hlavu, podruhe na nohu, potreti se na me celou noc sesouval spacak a o drobnych utocich typu padajici tricko, rucnik, obal od spacaku, ci kniha ani nemluve. Prvni noc v Columbovi se ji navic povedlo shodit muj obri hrnek s cajem, ktery mi vecer predtim dumyslne nainstalovala k posteli na zidli. To si tak v noci spite a probudi vas zakleni, pak opatrny zvuk, jenz vas jakoze nema vzbudit, ale pri kterem samozrejme zbystrite, korunovany nakopnutim celeho hrnku se zbytkem caje. Nudite se? Nastehujte si do pokoje Malfoye. Ale abych jen nepomlouvala, vcera zadny karambol, uvidime dnes. Zadne pasti ke sve posteli jsem tentokrat nenakladla. Vubec nejlepsi vsak je, ze holky mi prestaly vyhazovat do kose pouzdro na kontaktni cocky, coz je taktez prijemna zmena. To ale neznamena, ze bychom mely ponorku, nebo ze by me holky sikanovaly! Tedy zatim:-)

2 komentáře: