středa 18. září 2013

Tyden s kiwi

Dalsi den na kiwi. Kupodivu neprselo. Neni moc co dodat. Malfoy si zapomnel obed, takze jsem mu poskytla sve svacinove jablko, a pak byla temer hladova. Zacali jsme flower thiningem v prvni a nulte zone. Stale me bavi prace venku, ptaci koncerty a slunicko jsou proste bajecne. Pro Jense uz dreme pres tyden. Moje prsty zacinaji byt radne zadnedle. Dokonce uz jsem si celkem zvykla na opici postoj. Uvidime, co zitra prvni vyplata. Zadna slava to nebude.

Dnes je trochu den ve znameni Malfoye. Krome legrace s obedem se vcera vsadila s Peterem (Holandan, naproste zlaticko s vybornym smyslem pro humor, pred lety pobyval ve squatu Milada), ze bude dnes cely den mluvit anglicky. Zatim se ji to dari a nechala se ode me nachytat jen asi petkrat. Navic nas neustale drzi ve strehu vykyvy svych rozhodnuti.

Mary mela dnes job v balirne jablek, takze v pristich dnech mame postarano o svacinu.

Jinak nase favoritka Morgan zkazila naladu vsem koupelechtivym, kdyz hodinu blokovala nejlepsi sprchu. Je to proste p..., tedy pipka samozrejme.

4 komentáře:

  1. ženy ženy :-) čtu a tiše pozoruji blog, ty fotky jsou překrásný, krajina, Vaše výlety!.. někdy se přistihnu u toho jak civím do monitoru a přijdu si jak kdybych tam byla u Vás :-D ale bohužel nejsem. Tady začíná být zima, šedá obloha a v kanceláři mi mrnou prsty na klávesnici.. ps. Malf se vsadila? to nemluví vůbec, ne?:_D muhehe :-X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tim mrznutim nejsi sama, dnes jsme sli do prace az na 10 a to kvuli prizemnimu mraziku:-) Malfoy to zvladla, ale vecer uz to trochu bojkotovala:-) Dik za komentare, uz jsi zase jedina:-)

      Vymazat
    2. jsem tu neboj se nic :-D ostatní vyzvídají ode mě co nového na blogu, takže všechny informuju

      Vymazat