pátek 27. září 2013

Otrokar Jens vraci uder

Jestli je Rim vecne mesto, kiwi je rozhodne vecne tema pro muj blog. Nas novodoby otrokar Jens se dnes rozhodl svym galejnikum zaskodit o neco vic nez obvykle. Pry pracujeme pomalu a neefektivne. Chapu, ze by radeji zamestnal roboty, ale tak daleko holt veda jeste nepokrocila. Za trest, ze jsme tak nevykonni, nam zakazal poslouchat hudbu. Pry nas rozptyluje. Vsichni jsme otevreli pusu dokoran. To ma byt vtip? Rozptyluje? Prece proboha jednotime kiwi, nelustime enigmu. Prislo mi to jako pokrocilejsi druh sikany nez v CIA a to uz je co rict. Dopoledne znelo plantazi Pieterovo pohvizdovani "Always Look On A Bright Side Of Life" a ja si dokonce troufla zanotovat "Cerny muz po bicem otrokare zil...". Nevadilo mi neposlouchat hudbu, vadilo mi, ze nemam na vyber. Po neustalem nareptavani a stiznostech Jens odpoledne zakaz zrusil. Mozna si vzpomnel na pohadku o krali, ktery ve sve zemi zakazal zpev, mozna to zpusobil fakt, ze nase vykonnost se rapidne zhorsila. Ted teprve Boris videl, jak dokazeme byt marni. Jens si doma urcite strada dusicky, ktere otravil na sve plantazi. Doslo mi, koho mi od zacatku pripomina! Je naprosto vernou kopii vodnika Kebule! Jen misto mlhy vari kiwi.

PS: Poznejte rozdil mezi zelenym a zlatym kiwi.

4 komentáře:

  1. Jens má napůl pravdu, hudba rozptyluje, protože se méně soustředíš, ale při jednotvárné práci zrychluje výkonnost :)

    OdpovědětVymazat
  2. obě jsou to zelená kiwi, jen jedno je napůl shnilé. Zebro, nemystifikuj!

    OdpovědětVymazat