sobota 2. listopadu 2013

Hrusky, nektarinky a jini neradi

Jak uz vite, jsem ted pomocna sila na hruskach. Byly dnes stejne nepoddajne jako vcera. Po odpoledni pauze nas vsak Mandeep prekvapil presunem na nektarinky. Velka pohoda. Byly uz protrhane a slo jen o to, abychom zlikvidovaly mensi z nich, ktere do sklizne nestihnou dosahnout patricne velikosti. Pro ilustraci: u nasich v Plane by to znamenalo odstranit kompletni urodu letosnich broskvi.

Mandeep pobavil. Pri odpoledni pauze se na me soucitne zadival a rikal: "Ty budes mit asi rakovinu, vid?" Myslel si totiz, ze moje pihy jsou do jedne rakovinotvorne. Vysvetlovala jsem mu, ze tohle je trochu jiny typ pih. Zdalo se, ze ho to malicko uklidnilo, ale stejne se na me koukal, jako kdybych pred sebou mela poslednich par mesicu zivota. Indove se totiz boji slunicka jako cert krize, kratke rukavy, natoz pak tilko, to v praci neexistuje. Tak maji trochu pravdu, ze, jenze ja jsem proste slunecni typ, ackoliv moje plet lehce mystifikuje. Po vzoru Pitovych-Babakovych se vsak poctive matlam belousem a doufam, ze me pred mistni ozonovou dirou zachrani.

Vecer mame pro zmenu party a to samozrejme v halloweenskych kostymech. Navrhovala jsem spolubydlicim prestrojeni za farmare, ale kupodivu se to neujalo. Upsala jsem se  Mandeepovi zitra do prace (ja vim, Hujer), takze budu mit brzo vecerku. Co se party tyce, mam naseho noveho manazera Franka rada, ale pod jeho vedenim se z hostelu stava diskofilni hnizdo, vyber hudby zatim otresny. Horsi by byl jen Vercin vyber uknouranych songu /;)/. Helen mela vytribenejsi sluch.

V pokoji mame zakazano zapalovat svicky (normalne bych to neresila, ale nechci popichovat Juliu, je takova nemecky punktlich), Dusicky tedy patricne neuctim. Nasla jsem vsak hezkou definici Svatku vsech svatych: "Slavnost Vsech svatych je krestansky svatek, ktery pripomina vsechny svate, a to nejen ty, kteri jsou oficialne kanonizovani, ale take ty, o jejichz svatosti nevi krome Boha nikdo."

4 komentáře:

  1. Ohrazuji se, ohrazuji! Copak nebyla horší Haňa Zaňa alias Lucie Bílá od Malfoye? Na moje love songy nešahej, když né láska v životě, tak aspoň v uších ;) A nějaké disko trysko je oproti klasice 80. až 90. let taky odpad :-p

    OdpovědětVymazat
  2. Pruhatá, nikdo se mnou nechce jít uctít Halloween po česku na jeden z pražských hřbitovů. Cítíme se s Vočkem (foťák, ano, už má taky jméno) poněkud odstrčení a nechtění. Že ty bys šla? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych nemela nejakou zasadni schuzku, tak urcite!

      Vymazat
    2. Ja ti nevim, jsou to vsechno na moje usi tezky kalibry:-)

      Vymazat