neděle 24. listopadu 2013

You Jump, I Jump, Jack vol.2

Vodopady Maraeototara uz jsem navstivila nekolikrat, ovsem teprve dnes jsem zjistila, ze se da skakat nejen z lana, ale take z vetsi vysky temer primo z vodopadu! Takze jsem zapomnela na to, ze jsem opatrna skorotricitka, ktera nevyvadi blazniviny a s Mattem jsme skocili! Uzasna vec takovy skok. Maly pro lidstvo, ale velky pro cloveka. Jak napsal Kurt Vonnegut: "Meli bychom neustale skakat z utesu a nechavat si v padu narust kridla." Mam dnes vubec takovy citatovy den. Tenhle je jeste presnejsi: "Pri zamestnani nizsiho druhu cela rozkos z prace tkvi v odmene za ni." (Adam Smith).

4 komentáře:

  1. skoro jako vodopád v Černé Hoře - kde nic, tu nic :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybys sledoval blog, tak vis, ze fotky vodopadu uz davno byly, tohle je dodatek;)

      Vymazat
  2. Adam Smith byl kabrňák! Neříkej, že si začala číst Bohatství národů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vis, teorie spontanniho radu a neviditelna ruka trhu, to je moje;)

      Vymazat