sobota 16. listopadu 2013

Zebra inspirujici

Zjistila jsem, ze si ze me ostatni berou priklad! Jsou to tedy naproste banality, ale nekomu stalo za to udelat totez co ja! Jsem vzorem, idolem, ikonou! :-)

Takze ukazka tri zlepsovaku:
1) Mleko. Mame zvlastni lednici na napoje, vetsinou obsahuje mleko. Vsechna vypadaji na prvni pohled stejne, ackoliv si je podepisujeme. Abych nemusela zkoumat etiketu za etiketou, zacala jsem si lihovkou oznacovat vicko. A za par dni ejhle. Pocmarane vicko ma ctvrtina hostelu.
2) Sendvice. Inspiraci se staly i me obedove sendvice. Toustovy chleba, naterka, syr, sunka a radna porce salatoveho mixu. Stejne sendvice si zacal pripravovat Jake.
3) Klice. Na kazdy klic od pokoje skladame dvacetidolarovou zalohu, coz neni zanedbatelne. Vzhledem k me lehke nachylnosti ke ztraceni veci jsem si k nim pridelala gumicku do vlasu a kdyz zrovna nemam kapsu, nosim je na ruce. A vcera co nevidim! Julia si sve klice opatrila stejnou vymozenosti.

Jinak nikdo nezareagoval na mou otazku, zdali vas po sto prispevcich blog jeste bavi... Beru to tedy jako signal, ze mam polevit.

5 komentářů:

  1. Super, Zebro, si vynalézavá, a to se cení...Jedličkárna není jen o šílených událostech, ale také o porci důvtipu ;) Jinak mně nevadí tvé příspěvky, jen piš dál...přeji hodně štěstí do další 100 ;) můj blog, velmi konkurenční záležitost, totiž zase na pár měsíců upadne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja myslim, ze bys mel obcas hodit i nejaky necestovni prispevek. Navic kdyz ti Jezisek prinese ten novy telefon...;)

      Vymazat
    2. hlavně pořád něco nazývat jedličkárna už je dost únavný - a o důvtipu? nevim. Možná o tom přesvědčit kapitána, aby tě vzal na celonoční plavbu zdarma...

      Vymazat