pátek 22. listopadu 2013

Hydro girl

Jsem ted pomocna MOTORIZOVANA sila na merunkach! Husty! Mandeep mi sveril jesterku! Tri pani (vcetne Huga), kteri byli prideleni k pozemni jednotce, po me trochu nevrazive pokukovali. Evidentne jde o praci pro kluky a doted tvorila jedinou vyjimku Gopi. Hehe.

S novou hrackou mi dopoledne uteklo jako voda. Bohuzel jsme skoncili uz v pul 12, takze jsem se nestihla vyfotit, abyste mi verili, ze nekecam.

Jablecny thinning se tedy nekonal, ackoliv Tim sliboval, ze nas bude vice protezovat. Zato nam nabidl bydleni ve firemnim ubytovacim zarizeni v Havelock North se servisem rozvozu do prace. Je levnejsi a s bazenem. Najem mam zaplaceny do pristiho ctvrtka, takze to musim promyslet. Mela bych do toho jit, vypada to vyborne, jenze to bych nesmela byt shnila.

Prikladam foto nasi party hic, muzete hadat, ktery je Hugo, ale je to dost ocividne.

3 komentáře: