pátek 8. listopadu 2013

Stereotyp

Mandeep si kdovi proc mysli, ze jsem silna zena. Nechapu, kde to vzal. Jako Fiba jen vypadam. Pracovni rezim poslednich dnu mi dava celkem zabrat. Rano se probiram jen diky kafi, zemedelsky den utika rychle, zvlast kdyz se mi hlavou honi spoustu blbosti, vecer neco zakousnu a jsem tuha. Par nudnych radek pro vas smolim de facto v polospanku a nasledujici cas straveny na netu uz je spis namesicnost. Anglictinu s lidmi v hostelu ted takrka netrenuju, vyjmenujeme si jen par slov o tom, co bylo v praci. Je to paradoxni. Utekla jsem z Cech na Zeland, protoze mi pripadalo, ze z meho zivota uz zbyl jen stereotyp a ejhle. Ted jsem naskocila do podobne sedi. Odpadly ficaky na plaz a zustala jen prace, hostel a nakupy jidla. Jesteze jde jen o docasny stav. Uz se nemuzu dockat, az se budu bezstarostne toulat po jihu.
Vstavaly jsme za tmy. Chapu, ze u vas to ted neni nic vyjimecneho, ale tady tma znamena vylezt z postele na treti budik v 5:10. Slunce v sadu stihlo vystoupat sotva nad koruny stromu. Prislo mi, ze topoly na obzoru lemujici hranici sadu ve vetru sumi, jako by hucel ocean. Pak mi na vrcholku stafli doslo, ze to je ocean! Sice odsud ze sadu Wishart neni videt, ale rano byl rozhodne slyset. Jasne rozeznatelny pravidelny tep priboje.
Pracovali jsme do 9:30, pak nas z zebriku vyhnalo sprejovani. Do 11 jsme cekali, nez postrik zaschne (slofik v aute byl prijemny), abychom se posleze dozvedeli, ze pro dnesek padla. Cerstve postrikane stromy jsou pry stale nebezpecne a mohli bychom mit vyrazku, nebo problemy s dychanim. Slusne svinstvo. Tenhle plan musel vymyslet nejaky jedlicka. Take me napada, ze o bio hrusky opravdu nepecujeme. Pozitivum vsak spatruji v tom, ze placeni budeme, jako bychom makali do 11, coz je pekne.
Frederike a Dana v nedeli odjizdeji woofovat nekam k Wellingtonu. Skoda. Dana je trochu upjata, ale v pohode a Frederike mam ze vsech spolubydlicich nejradsi. Bude mi chybet. Doufam, ze nova sestava nebude zase 5+1. A snad nedorazi nejake dalsi Julie, to by mi hrablo.
PS: Jinak baterie meho milacka S4 jde do kytek, takze budu muset koupit novou. Grrr. Venco, ja vim, co reknes:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat