středa 6. listopadu 2013

Hruskovy day off

Vcera se vsechny rosnicky shodly, ze dnesek proprsi a mely pravdu, coz jsem uvitala, protoze dvakrat deset a pul hodiny na svestkach mi celkem stacilo. Rano, tedy spis dopoledne, mi zkazil fakt, ze se mi ztratilo me hodobozove mlete kafe. Zrejme jsem ho v roztrzitosti zapomnela v kuchyni a nejaky srac toho vyuzil. Jestli toho "motherfucker" odhalim, bude viset za streva v pruvanu! V tomto rozpolozeni me rano potkal Dave a na znameni sounalezitosti me objal. Je to hezka vec takove objeti. Pomalu tady zapominam, jake to je.

Na zitri rosnicky vyhrozuji dalsim proprsenym dnem. Snad se tentokrat pletou. Jinak nas Mandeep dalsi den udre, protoze budeme ve skluzu. Uz vcera nas neustale popohanel a to pocital jen s jednim dnem.

Žádné komentáře:

Okomentovat