neděle 8. prosince 2013

At zije globalizace

Uz jste se nekdy druhou adventni nedeli koupali v oceanu? Ja jo! A musim rict, ze to vubec neni spatna vec.

Hana (Hastings, Novy Zeland, nedele, poledne) sedi na namesti, pozoruje liny cvrkot a s telefonem v ruce pripojenym k wifine chatuje postupne s Adamem, Lubosem a Ilonou (Praha, Ceska republika, pulnoc ze soboty na nedeli) a zaroven take s Pavlem (Bogota, Kolumbie, sobota, sest vecer). Prijde mi to fascinujici. Tri kontinenty v jeden moment. Zatimco Praha spi ci se k tomu chysta a v ulicich lezi snih, Bogota teprve zije predzvesti sobotni fiesty. V Hastings sviti slunce a uz ma za sebou polovinu z noveho dne. Globalizovany svet je uzasne misto. Kdybych tohle nekomu popisovala pred sto lety, budu bud za beznadejneho snilka, nebo mi rovnou nasadi sveraci kazajku.

6 komentářů:

  1. to je hezký příspěvek...a co Pavel v Bogotě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik! Vybira vhodnou lokaci pro podnik a byli stanovat u horkych pramenu.

      Vymazat
    2. Nene, to je strašný....já bych chtěla být před sto lety za toho snílka:-) Zebro, děláš něco jinýho, než že ve volném čase civíš do toho phonu?? No, já bych ti po práci dala tu svěrací kazajku, abys k němu aspoň pár dní nemohla....!! sorry krtek si musel rejpnout:-)

      Vymazat
    3. Jeee, nazdar Krtek, tak vidis, ze nepotrebujes heslo;) Vypada to, ze mi vypli mou free wifinu, takze civeni do telefonu je konec:-( A koukej odpovedet na maila!

      Vymazat
    4. No, heslo nepotřebuju, když si mi taky konečně napsala ten odkaz správně, že jo!! Tak ze mě příště nedělej tvojí oblíbenou "jedličkárnu"!! A na maila ti odpovím, už se na to pár dní chystám!! tak zatím čus a spláchni někam ten phone, nebo na tom Zejlandu nic jinýho nepoznáš!!:-)

      Vymazat
    5. A kam si jako myslis, ze si stahnu info o Great Walks? :)

      Vymazat