pondělí 23. prosince 2013

Vanoce na krku

Normalne bych napsala: ty jo, zejtra jsou Vanoce, ale tady musim napsat: ty jo, pozitri jsou Vanoce. Novozelandane jsou verni angloamericke tradici a slavi az 25. Vanoce v lete mi prijdou takove polovicate. Prijemne vsak je, ze konzumni predvanocni masaz tu neni tak silna jako v Cechach. Hastings se dnes sice zaplnilo last minute nakupujicimi, ale pohodicka. Zadne davy, ani strkanice. Zalidnenost v obchodech a na ulicich se pohybovala maximalne na urovni prvni ceske adventni nedele.

Konecne jsem koupila svuj Secret Santa gift a to knihu nejlepsich novozelandskych cyklotras v mem oblibenem secondhand knihkupectvi. Snad se bude libit. Navic jsem zustala verna sve tradici a koupila nejosklivejsi vanocni papir, na jaky jsem narazila. Potisk se Santou s klaunovskym nosem byl jasna volba.

V hostelu panuje celkem prijemna atmosfera. Hodne lidi odjelo, par se jich vratilo (zitra dokonce prijedou Matt s Charlotte) a neni tu tak narvano jako obvykle.

Vanocni melancholie na me vsak prece jen trochu pada. Normalne dneska vecer u nasich zdobime stromecek. Ja vesim ozdoby, Lenour svazuje cokolady, Miirek rika, ze takhle uz je to dobry a mama opakuje, ze pristi rok zadny vanocky pect nebude. Dala bych si vanocni punc, nebo svarak, ale k letu se nejak nehodi.

4 komentáře:

  1. O tom, že bych nepekla vánočky ani nevím, ale stromek máme letos hnusný, široký, ani se nám do obýváku nevejde. Vzpomínám na tebe, zítra tu budeš chybět. m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdycky to rikas, kdyz se nevedou a praskaj ;) Taky chybite.

      Vymazat
  2. A já ani stromek nezdobil, vymluvil jsem se na práci :)

    OdpovědětVymazat