pátek 27. prosince 2013

Goodbye, Hastings!

Smer Tongariro!

4 komentáře:

  1. No huráááá, konečně ses vykopla:-) Tak teď teprv to začnu číst, když to nebude jen o merunách:-) Jen je vidět, že jste tedy opravdu plánovaly v rychlosti....jedete na Tongariro:-) Ale tak to má být, na stopu stejně nemá smysl moc plánovat a nejlepší jsou nápady, co se zrodí stejně po cestě, však to znáš!! Jinak jestli pak pojedete do Taranaki, tak bych ti doporučovala to vzít tzv."World Forgotten Highway", ale je to jen pro otrlé, moc aut tam nejezdí, takže než mě vůbec někdo nabral, čekala jsem možná i dvě hoďky a jela na několik stopů!! Takže jestli ta tvoje spolucestovatelka není moc trpělivá, tak jí tam tudy radši neveď....jestli neni teda takovej flegmouš, jak ty, co si občas zdřímne:-) Ale stojí to za to, vemte si dyžtak zásoby jídla a vody....místní mě strašili, že to pojedu týden, ale já to jako zkušená stopařska zvládla za půl dne:-) S trochou štěstí teda, že mě vzali skoro půl cesty nějací turisti, kteří tam vlastně jako jediný hlavně jezdí!! Jo a sama nikde nestopuj, koukej se vrátit dolů do Wellingtonu za tou Laurou nebo jak se jmenuje!! Zéland už není pro samotné stopařky tak bezpečnou zemí jak býval, kriminalita obrovsky vzrostla!! Zvlášť když tě znám....půlku cesty prospíš a vůbec nevíš kudy jedeš!!:-) Zrovna v Taranaki asi před 4 lety zavražděná německá stopařka. Teď, co jsem naposledy cestovala tam chvíli s kámoškou, její kámoška, co pracovala někde na jižáku, znala tu holčinu, co zas zavraždil ten magor v tom květnu 2012. Ne, to nechci strašit, to bude v pohodě, je tam plno fajn lidí hlavně....ale potkala jsem pár taky takovejch, kterejm sem do auta prostě nevlezla. Nedá se to nějak generalizovat, ale v podstatě u mladejch kluků, hlavně maorů, bych byla osražitější. Ale potkala jsem i fajn Maory, nedá se to takhle říct....musíš prostě dát na svůj instinkt. Někdy i u celkem v pohodě vypadajícího člověka mi něco nehraje...moc nepátrám po tom, co to je, nechám ho prostě ujet, protože mi to řekl můj instinkt. No, tak já už radši nic neříkám, protože to jsou samý rady rady rady a sama to nemám moc ráda!! Takže hlavně už jeď!! Měj se krtek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cau Krtek, "Lost Highway" jsme absolvovaly vcera, stoparsky instinkt me tam neomylne navedl. Parada! Mely jsme teda kliku a daly to na jeden zatah. Dik za bezpecnostni informace (vydesila jsi celou rodinu i s jedlickarnou dohromady), ja uz bych sama nejela, proste staroba a otupelost, takze nebojte. Uvidim, co bude dal, dva dni deste Saru trochu koli :)

      Vymazat
    2. Joo je vidět, že máš podobný čich na dobrý místa:-) Neměly jsme jet teda vlastně spolu?? Mě déšť nikdy nekolí...jednou mi tak chcalo, až jsem se tomu musela smát!! Hnedle mi někdo zastavil, že proč se tam tak sama směju??No, chcalo tak, že mi nic jinýho prostě nezbejvalo, s otrávenym ksichtem by mě těžko tak promoklou někdo nabral do auta!! Jinak pardón za vyděsení rodiny a dalších, to jsem nechtěla....spíš zebru jsem chtěla trochu varovat, že prostě samotná tam stopovat prostě nemusí být úplně ok, zvlášť když vím jak ráda si cestou vždycky zdřímne!!:-) Takže rodino neboj, vše bude ok, na Zejlandu jsou lidi víc než milí, o čemž svědčí i následující zebřiny cestovatelské dny!!

      Vymazat
    3. Hele, Krtek, a kdy teda prijedes? :)

      Vymazat