úterý 10. prosince 2013

Zas ho*no

Dneska prace ho*no, protoze ty tri hodiny, co jsem napracovala, nez nas Mandeep pro nedostatek prace stahl, bych opravdu nepocitala. Ale Gipsy (nenechte se zmast prezdivkou, je to Ind jak poleno) mi alespon nabidl, ze kdybych potrebovala, ma dobre kontakty na vinice u Wellingtonu a po Novem roce uz bude konec shitovych praci typu bud rubbing a wire lifting. Tou dobou sice praci hledat nehodlam, ale kontakty se vzdycky hodi, ze.

Jinak to bohuzel vypada, ze ma bajecna zdarma Telecom wifi je vypnuta! Tedy uz asi pred mesicem mi Telecom smskoval, ze wifi bude od 5. prosince zpoplatnena, ale 5. se nic nestalo, takze jsem predpokladala, ze jen vyhrozuji a chteji me obalamutit, ale zrejme to vypnuti jen o par dni odlozili. Ach jo. Tento prispevek tedy posilam pres wifi obchodaku New World. Sice je taky zadaco, ale omezena 45 minutami, coz je jak kdyz plivne a navic New World neni deset kroku od hostelu. Holt konec tucnych let.

2 komentáře:

  1. Kolik je třeba zaplatit, já ti to zaplatím, abys mohla komunikovat.Napiš kolik a číslo účtu apod. m

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ja to nechci platit, vis? Penize mam ;) Navic to byl, doufejme, vypadek, dneska uz zas jede!

      Vymazat