neděle 1. prosince 2013

Big Apple

Jsem ted pomocna sila na... apple thinningu. Ano, uz na me take doslo a vyzkousela jsem si peci o nejslavnejsi artikl tohoto kraje. Prvni cast merunek je sklizena, takze indicky team spolu s Charanjit byl docasne prevelen na jablka. Zrovna, kdyz jsem se rozhodla na Mikulase upect merunkovy kolac a zahrat si na Mikulase.

Pracujeme opet pro Tima Yorka, ale tentokrat na kontrakt. Sice jsme se s Gopi vysvihly na prvni misto a byly nejrychlejsi, ale stejne jsem zvedava, jestli si sahneme na nasich obvyklych 15,50/hod. Tim nastesti prislibil, ze pod minimalku nikdo nepujde, coz je fer. Ne jako Kebule Jens.

Jablka jsou stejne otravne nepoddajna jako hrusky, jen tentokrat Tim vyhlasil a Mandeep zduraznil, ze nemame pracovat v rukavicich, protoze bez nich jsme peclivejsi a rychlejsi. Ze ma v tomto ohledu pravdu, jsem zjistila uz na hruskach, ale bez rukavic prsty opravdu boli a zocelovat se nechci, takze hodinu po Timove odjezdu jsem natahla rukavice, jako by se nechumelilo. Nikdo nic nerekl a par Indu se pridalo. Musim vnest do teamu trochu ceskeho elementu.

Mam malicko melancholickou. Dneska rano odjel Michal a zitra odjizdi Kim. Michal bude cestovat a vrati se pred Vanoci, definitivne odleta, tusim, 26. Coz mi pripomina, ze jsem se porad nerozhodla, jestli zde zustanu na Vanoce, ale pecene jehne, plaz v Gisborne a secret Santa me asi presvedci. Navic sestava v hostelu je ted celkem sympaticka. Party Nemci postupne odpadavaji. Mit o Vanocich 30°C si dokazu predstavit velmi dobre (jejejejej), ale byt sama, na to jsem sralbotka nejsralbotkovatejsi.

Cech Dan uz je taky pryc, coz je dobre, byl to vycurany cesky cicmunka. Jen ted nevim, s kym budu mluvit cesky. Tedy v Hastings obecne to neni problem, staci jit nakoupit a nejakou tu sustakovku, sandale, rejoicy a podobne potkam snad pokazde, ale v hostelu uz jsem zustala jediny exemplar.

Žádné komentáře:

Okomentovat