pondělí 17. března 2014

Stale na samote pod horami

Koukam, ze velmi zanedbavam blog. Ale nechci vas nudit. Pod horami se zkazilo pocasi, ale je tu porad nadherne. Zamilovala jsem si mistni ticho, zamilovala jsem si tohle misto. Uz ted se mi nechce odjizdet.

Porad rozvazim Jeda s Elsie a uz jsem celkem privykla jizde vlevo i automaticke Honde Jazz. Dnes se po tydnu vratila Mary, takze moje prozevlovane dny s vyhledem do krajiny konci, obavam se, ze ve vymysleni praci doma a kolem domu bude o dost dumyslnejsi nez Philip.

Vlastne se nudim, ale ja se nudim rada. Babram se v minulosti, myslim na budoucnost, zkousim psat, koukam na filmy a vyhazuju cernou kocku, ktera si navykla skakat do me postele.

3 komentáře:

  1. taková filosofická nálada "co bude?" až přijedeš, dáme o tom řeč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekdy me ta nesmrtelnost chrousta zacne znicehonic hrozne zajimat :)

      Vymazat
    2. zkoušíš psát? A nějaký nástřel bude? :)

      Vymazat