středa 12. března 2014

Tak jde cas u Ferguson-Andersonovych

Pod horami je stale nadherne pocasi a tak si jezdim na kole po okoli, coz neni moc idealni, protoze kolem domu vedou cesty bud strme z kopce, nebo prudce do kopce. Dolu si to samozrejme uzivam, ale nahoru je to peklo pro me lenive kosti peklo.
Samozrejme take tvrde pracuju. Vcera jsem sbirala sisky, aby bylo za dlouhych zimnich veceru cim zatapet v krbu a dneska jsem myla okna. Jsou na nich kocouri jako prase, jestli nesnasim nejake domaci prace, tak myti oken a zehleni, ale Philip byl nadseny. Nekdy vyzvedavam Elsie a Jeda ze skoly, nekdy jezdi skolnim autobusem. Na jizdu vlevo jsem si porad jeste uplne nezvykla, ale uz jsem prestala chtit radit, coz je pokrok. Navic sterace jsem dnes spustila jen jednou, coz je take uspech.

Žádné komentáře:

Okomentovat