neděle 3. května 2015

Shopoholici aneb louceni s Dream Teamem (Bangkok)

Ukol dne znel jasne: nakupy. Holkam zbyval posledni den pred odletem do Cech, ktery hodlaly vyuzit na maximum na trzich v Chatuchak a rozfofrovat zbytek rozpoctu. Ja se pridala. Co se tyce nakupu, maji na me dobry vliv.

Nebudu vyjmenovavat, kolik jsme toho koupily, ale rozhodne neslo o zanedbatelne mnozstvi. Navecer uz jsme musely utect.

Vecer nadesel smutny moment rozlouceni. Daly jsme si posledni jidlo a ja holky vyprovodila na taxik. Leti brzo rano, takze prespi na letisti.

Puvodne jsem mela domluveny couchsurfing, ale po celodennim maratonu jsem dorazila tak vyrizena, ze jsem radsi vzala dalsi noc u Nata, protoze po ceste na okraj Bangkoku na couchsurfing bych leda tak nekde usnula.

Nella, Veru a Dave mi budou chybet, hlavne tedy holky. Cestovala jsem uz s peknou radkou lidi. Dosud nikdo neprekonal jedlickarenskou sestavu doktorka Bubu, Pitoj a Predsedkyne, ale tahle skupinka je minimalne dorovnala. Kazdopadne doufam, ze spolu vyrazime na dalsi punkovy gastro pobyt.

Žádné komentáře:

Okomentovat