pátek 31. ledna 2014

Kippers Time

Na jablkach jsme to zapichly uz ve tri. Kdyz jsme se Rolanda ptaly, proc musime koncit tak brzy, oduvodnil to tim, ze budou s kolegy pit. Neni nad uprimnost. Zitra i v nedeli mame volno, rosnicky ocekavaji velke deste.

Dnes vecer jsem mela varit cmundu, ale nechtelo se mi, takze jsem navrhla Kippers, coz je vynikajici, vsemi backpapery a tlustymi Maory milovany, levny fastfood kousek od hostelu. Mam na nej chut uz asi tri dny, coz je v zaplave chutnych domacich pokrmu necekane. Moje objednavka dostala cislo "84". Provokace.

4 komentáře:

  1. Zebroň to nejseš ty, že ne?? Jestli chodíš bez bot, tak s tebou nikam nejedu:-) krtek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to je ma spolubydlici Pia :)

      Vymazat
    2. Joo, já jsem si říkala, že asi tak dlouhý vlasy nemáš....no, ale už přes rok jsem tě neviděla, tak nevim viď, navíc, když je máš taky furt v tom kulichu:-) Ale v Austrálii si pak klidně v buši někde bosa choď, to mi je fuk:-) Jo a jenom pro cestovatelky mířící do Indonésie, aby si nemyslely, že jsem zebru přetáhla do Austrálie.....vůbec nee, dost intenzivně jsem se jí snažila pomoc letenky do Indonésie najít!!! zebroň řekni něco!!!

      Vymazat
    3. Bylas vyborna spojka ;) A mam vlastne zhruba stejne tak dlouhy vlasy.

      Vymazat