pátek 24. ledna 2014

Na horske draze

Poprve po peti mesicich jsem na dva dny vynechala blog. Omlouvam se tedy pravidelnym ctenarum.

Jestlize jsem pred par dny mela jasny plan, od vcera je zase vsechno jinak. Puvodne jsem mela unor stravit na Jizaku na motovylete s Anglicankami Laurou a Ruth, posleze preletet na tri tydny do Indonesie a setkat se s Lenourem, Sandrou a Martinou, od dubna zacit sklizet kiwi a v cervnu se vratit na Stary kontinent.

Minuly ctvrtek holky koupily indonezske letenky, ja se zacala porozhlizet po svych a vse plynulo ocekavanym smerem.

Ovsem do chvile, nez napsal Krtek: Zebron, pojed na tri mesice do Australie... Nejdriv jsem se tomu zasmala, ale pak usoudila, ze nemuzu nejet. Nasledovala obsahla korespondence s Krtkem a sondovani detailu, ktere vyvrcholilo Krtkovym vcerejsim ano. Odlet ze dna zemekoule tedy posouvam na srpen a posledni tri mesice na Zelandu vymenim za tri mesice v Australii.

To by jeste ani tak nevadilo. Proste dalsi akce v mem casovem rozvrhu, jez na dlouhodobem planu nic nemeni. Co me trochu rozladilo, byla cena letenek do Indonesie, ale myslela jsem, ze jen neumim najit nic levnejsiho. Do toho vsak ma budouci jizni spolucestovatelka Laura, toho casu v Aucklandu, o vikendu zjistila, ze ma zasadne porouchane auto a nedostatecnou financni rezervu na jeho opravu. Usoudila tedy, ze auto proda a jih procestujeme alternativne. To se nezamlouvalo Ruth a s omluvou, ze nema penize, svou ucast zrusila. Nevedela jsem tedy, co prijde. Laura se sice tvarila, ze to bez problemu odstopujeme, ale nezdalo se mi, ze na to ma koule, takze jsem zacala smejdit po servrech spolujizdy a hledala, ke komu bych se/bychom se mohly pridat.

Marne. Internetove dohazovani se nesetkalo s uspechem. Z nabidek, ktere prosly sitem, se nikdo neozval a na muj inzerat odpovedeli pouze dvacetileti party Nemci a triactyricetilety domorodec, ktery si spolujizdu evidentne spletl se seznamkou. Zacinalo to smrdet a me pomalu dochazelo, ze opravdu mozna nemuzu stihnout vsechno a budu muset volit. Moje intuice se bohuzel potvrdila vcera, kdyz prisla zprava od Laury, ze ma praci v Christchurch a jede z Wellingtonu rovnou tam...

Takze jsem sedela na namesti a bylo mi jasne, ze se zachovam trochu jako Malfoy s Mary, ale zvolila jsem Australii, unorovy jih se po*ral a musela jsem holkam zrusit Indonesii. Vedela jsem, ze nebudou rady, ale netusila jsem, ze nebudou rady tolik :( Ja si totiz opravdu nemyslela, ze by jel nekdo do Indonesie proto, aby se tam se mnou sesel. Proc by to nekdo delal? Domnivala jsem se, ze jedou na super dovolenou a setkani se mnou bude jen takovy drobny bonus.

Momentalni plan je tedy zustat chvili v Hastings, natrhat nejaka ta jablka, jet na jih v breznu se Sarou a mozna se prestehovat do kiwackeho podnajmu s Ceskou Katkou, ktere odjizdi kolega...

Žádné komentáře:

Okomentovat