pátek 17. ledna 2014

Pachatel se vraci na misto cinu

Byt zpet v Hastings je zvlastni pocit. Je to jako kdybych tu nebyla roky a zaroven nikdy neodjela. Na jednu stranu mam chut vklouznout zpet do pohodlneho pracovniho stereotypu, ale na stranu druhou mi "nevstoupis dvakrat do stejne reky" nikdy neprislo tak pravdive.

Ve meste jsem zatim zpozorovala jedinou zmenu - zvony. Tower Clock na namesti uz neni jen videt, ale i slyset. Strohe odbijeni casu bych brala, ackoliv nejsem kostelni typ, mam rada zvony. V jejich duneni je kus vznesenosti a melancholie, ale v Hastings se bohuzel rozhodli, ze obycejne zvony jsou nuda a jejich chmurny zvuk doplnili zvonkohrou. Prisernost. Snad se na scene brzy objevi Luke s Lorelai.

Jinak Laura ma nejake problemy s autem  a nedostatek penez na jeho opravu, takze ho mozna proda, ale sraz ve Wellingtonu 24.1. plati. Zatim. Takze ma budoucnost je opet nejista.

Navic Telecomu dosla trpelivost a odstrihl mi zdarma wifinu. Neprislo mi to jako zasadni problem, kdyz jsem po ceste odhalila trik s wifinou v knihovnach, ovsem ta v Hastings musi mit zase primat a wifinu ma zpoplatnenou. Takze zbyva omezene uzivani u supermarketu New World a hodina v hostelu. Prece nebudu platit za internet!

Žádné komentáře:

Okomentovat