pondělí 21. dubna 2014

20.4.: Dalsi odpocinkovy den (den 21.)

Noc jsem stravila opet v prijemne vyhrate susarne. Pri vstavani me pristihla slecna vyzvedavajici suche pradlo. Chvili jsme se bavily a posleze z ni vypadlo, ze ji taky napadlo nocovat v susarne, ale netroufla si.

Matt s Charlotte nechteli byt buzeni brzo, takze jsem vyrazila do mesta na kafe a wifinu. Po navratu do kempu zhruba v pul jedenacte se ukazalo, ze teprve snidaji a nechteji se nikam presouvat. Trochu me to dozralo, ale dnes tomuhle milemu francouzsko-nemeckemu paru krenim preane tri tydny, takze jsem misto kyselych obliceju vyrazila na prochazku kolem jezera.

Pres jiz zname Wildlife Centre jsem to strihla na start Kepler Tracku (dalsi veleslavny great walk) a odsud kousek po prvnim useku pres Dock Bay do Brod Bay, kam jsem ale nedosla. Libiva jezerni panoramata ladena do podzimnich barev, kterych se clovek proste nenabazi, samozrejme nechybela.

Neprijemnym zjistenim bylo, ze na Velikonoce se v supermarketech nesmi prodavat alkoholy (nepochopim), ale nastesti mi zbyla jeste dve piva z predchozich dnu. Navic jsem se rebelantsky rozhodla nezaplatit kemp a opet stravit noc v osvedcene susarne.

PS: Karavany se mi nikdy nelibily, ale nasla jsem oldschool vyjimku potvrzujici pravidlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat