čtvrtek 10. dubna 2014

9.4.: Zevl (den 10.)

Rano na nas v taboristi u Sunsdale zautocil asi milion pres noc vyhladovelych sandflies. Myslim, ze jsem se o techto bajecnych stvorenich jeste nezminila. Sandfly je novozelandska muska, obdoba komara. Narozdil od nej by mela utocit pres den, coz si ovsem nemyslim, tyhle bestie jsou aktivni nonstop. Ze zacatku jsem si naivne myslela, ze kdyz moje krev nechutna komarum, se sandflies to bude stejne, ovsem chyba lavky. Tyhle sosave prisery berou absolutne vsechno a jestlize kousance od komara vetsinou ani nezaznamenam, nebo se rychle ztrati a prilis nesvedi, kousance od sandflies registruju nekolik dni. Koupila jsem si repelent Aerogard (vhodny i pro batolata). Obal zavani erou normalizace, ale repelent funguje skoro stejne dobre jako dlouhe rukavy. Kazdopadne jejich roje jsou stejne otravne.

Matt s Charlotte odmitali vstavat, takze jsme vyrazili az nekdy pred dvanactou. Alespon jsem dopsala blogy z predchozich dni a dala si prochazku dzungli k mini vodopadum.

Pozdeji jsme se zastavili na brunch ve meste Winton a z mistniho odpocivadla uz se nehli. Trochu me to otravilo, ale co naplat. Park a slunicko, wifina v knihovne, pivo na dobrou noc a kino v aute.

Žádné komentáře:

Okomentovat